Blod, svett & tårar - Biter bäst

Var det nån som trodde nåt annat? Jag hade iallafall hoppats på ett mirakel eller att ta den breda vägen - köpa ett bälte och bli glad. Ha-ha!!
Det här lovar Abtronic:

mage2

Metod: Abtronics, testat hemma.

Pris: 499 kr.

Utlovad effekt: Snyggt trimmade magmuskler efter tre-fyra veckor.

Info: http://www.tvins.se/

Resultat när Aftonbladet testade: Ingen skillnad

Bra! då spar vi dom pengarna och är Back to Basic, Blod, svett & tårar - Biter bäst.
Jag får köra på med mina steg, situp's & golfrundor och se vad som hänt när badbrallorna kommer på den 12 Juli.
Hurra, mitt stegmål/dag är uppnått och nu krävs bara underhåll alt. att höja målen. Vi får se hur det blir med det. Har iallafall förstått att mina ynkliga 10k/dag är just det - YNKLIGA!


Skall försöka locka med de unga damerna på bio ikväll, denna kanske... 

SF Bio: Indiana Jones (VIP)

Övrigt gott & blandat:
- Pollentrött på en skala 1-10: 8,7
- Rätt svar på musikfrågan häromdan är 2:an (inga andra förslag har inkommit)
- Fittnesstips 1: Kolla aldrig din profil i spegeln, frontvyn är mycket trevligare (=avslöjar inga skavanker)
- Ekonomitips 1: Håll ut, lönen kommer snart (21+6=27:e)

Sköt om er, gör inget elakt & krya på er! Hug the lost & only Mr T


Kommentarer
Postat av: Madelene

haha tänkte du ffuska me nå jävla TVshopskit?? =)hur gåre me sexpacker?? jag har två rutor!!! la la lalaaa

2008-05-21 @ 20:41:34
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Tove

haha, jag har alltid anat att det inte skulle bli så stor effekt av dom där grejerna.

2008-05-23 @ 23:08:33
URL: http://LillTove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0