Gud måtte älska mig, eller?

Vaför skulle annars jag kunna gå hem från jobbet, genom skogen och höra fågelkvitter, må bra av det och nu sitta på terrassen i solnedgång 20:32 och äta självlagad pizza på Libabröd, tomat, ost, svindyr salami, fetaost, "baby peperoni" och ett knäckt ägg. Det måste vara för att han/hon gillar mig, eller ... Eller är det för att ge mig ett tecken - Se här, bli nu en bättre människa, gör inga dumheter, slarva inte och framför allt synda inte. Endast Han/Hon (å några till) vet sanningen och måtte den aldrig komma i dagen! Synda som är så trevligt, f-n också!

 vs  

Den förste såg mycke snällare ut, Heja den!!
Jag har i alla fall förstånd nog att vara tacksam för att mycket av det goda faller på min lott, även om jag önskar mer.

Dagens lista, lyder:
Vikt: >86 kg (men inte mycket)
Hårfärg: Råttgrått
Sexmättnadsindex på en skala 1-10: 3 (under 3 då är inte livet värt att leva)
Humörsindex på en skala 1-10: 7,4
Vad händer sen då: Kvällspromenad & Rött Thsai-the
Stegmätaren: Landar idag en bra bit över 10000 (behöver i skrivande stund endast gå runt hörnet å släppa en fis, för att passera dagsmålet på 10k)

Detta får bli " Min sista tanke för dagen" och Ni som läser hoppas jag får allt.
Hug a lot, Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0