Kära Mor & Reparil N

Sitter just nu på terassen endast iförd mina gråsvartrandiga Tiger of Swedenkallingar och njuter av solskenet, en kopp Söderte och min Laptop. F-n Gud måste ha skapat trådlösa nätverk = friheten själv.

Hoppades igår på en behaglig dag på golfbanan - och så blev det fram till hål 7 där en gammal handledsskada slogs upp - Shit! Tappade klubban av smärta på inspelet och Birdie på hålet. Shit igen - för då skall man ju bara fortsätta. Ungefär 55 slag senare och en helvetes värk, i mål med en hyfsad 33-poängare.
Den klassiska kommentaren från en i golfgänget uteblev inte - Du skall inte onanera så mycket, hörru.
1. Hur f-n vet han om jag on-ar med vänstern? Högern har jag aldrig haft problem med.
2. Behöver heller inte ... , så ofta. Det löser sig ändå.
3. Han kanske talar av egen fucking erfarenhet.
Nåja, hursomhelst ...
Nu blir det en fyradagars Reparil N och eller andra droger som får hålla mig igång. Natten har plågat mig hjärtlöst - ville helst hugga av handen för att bli av med skiten och somna om.

Hjärtat, ja...
Grattis kära Mor och tack för allt stöd genom åren!!
Jag skall alldeles strax ta mig en promenad ned till dig, med en blomma och några lotter. Hoppas du vinner miljoner så du kan få lite guldkant på tillvaron - det är du värd!!!

Eller så som Roger W uttrycker det : http://www.youtube.com/watch?v=LWoyZixx1l4
Ha ett underbart liv därute, glöm inte bort era kära morsor och gôtt - Hug Mr T


Kommentarer
Postat av: Tove

man tackar och bockar för tiden du tagit dig!
hoppas din helg vart bra? kommer du från tjeckien förresten?

2008-05-25 @ 19:00:48
URL: http://lilltove.blogg.se
Postat av: Madelene

nä nu hänger ja inte me i golfsvängarna!!

2008-05-26 @ 08:11:36
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0