Mental recovery needed

Statusrapport 2008-05-28, 07:52:
- Sitter och skall sammanställa en rapport på jobbet (skall vara klar 09:00)
- Har bilat till och från jobbet några dar och stegen blir lidande
- Ständig kamp med mina tonårsdöttrar, d y av dom (15 år) tar priset
- Reparilbehandlingen mot handledsvärk gör susen
- Trötthetsindex på en skala 1-10: 8,2
- 6-packkänsla på en skala 0-6: Fortfarande bara 2

Här är jag ... image141
Just det, som ett billigt förbrukningsmaterial och mycket skit får man ta också.
No good wibes för tillfället, ligger lågt och inväntar bättre tider.
Hoppas kunna komma med en mer upplyftande rapport inom kort.
Hug a lot, ton ami Mr T

18:34 och har precis ätit middag ute i den underbara eftermiddagssolen på terassen. Vanlig svensk hederlig husmanskost på menyn:
Kotlett
Kokt potatis
Grönpepparsås i mängder
+ spetsar till det ordentligt med sambal (älskar denna produkt från Asien)

Skall se om lite hemarbete kan få mig att må bättre, arbete är ju som plåster för själen. Har en utredning som skall finputsas lite och läggas i en presentation. Enormt upphetsande läsning för de invigda.

Senare ikväll skall det jobbas upp steg på min räknare, för det har inte blivit många idag - mest långa möten på jobbet och det främjar inte återkomsten av min bortslarvade 6-pack.

Livet leker när fläsket steker - fint väder och gôtt. Huga the 1 lost and only Mr T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0