Pollen, läder och gruppsex ...

Har varit så förbannat trött de senaste dagarna - e de bara jag? Kan det bero på pollenanstormningen de senaste dagarna eller på medecinen jag tar mot skiten?

Den gamla bilen (nåja, årsmodell 2007) blev grundlig städad i tisdags kväll och fråga mig inte hur det gått till men alla måsten som väckningar, städning, matlagning, disk, körningar till och från danskurser och kompisar m m inklusive min försenade biltvätt har klarats av utan support från den andra ½:an.
Absolute fabulous!!
Edina, Patsy & AbFab är ju f ö min favvoserie när det gäller meningslöst TV-tittande. Enda problemet med denna TV-serie är magontet av skrattattackerna. Se den!


Bilen ja, den nya - läderdoft och helt underbar 


Åkte till Sjövik igår e m för att fira av en 50-åring. Fick nöja mig med välkomst-Champagnen, för här skulle glidåkas hem till Götet senare på kvällen.
 

Jag har gått 162302 steg, vilket motsvarar 130 kilometer sedan stegtävlingen började och jag jobbar mig så sakteliga upp mot målet på 10k/dag. Ett par golfrundor så är jag där. Lite data från 14/5. Den röda kurvan är min och den gråa är tävlingens totalsnitt. Staplarna talar om vart jag är i förhållande till mitt mål.  

 

Idag har jag varit med lill- och mellantösen på dansavslutning i Flunsåsparken. Min g:a mor och min syster fick följa med - det är liksom en gammal kär tradition och alltid lika kul. Mina flickor har hållt på med dans sedan förskolan och den äldste firar 10-årsjubileum iår. Shit, vad tiden går!! Rosor till alla såklart & tur med vädret.

Nu skall jag ta mig en kopp rött Chai-te och sedan gå och lägga mig. Imorgon bitti skall jag åka till Vara för en golftävling som jag blivit inbjuden till av en gammal leverantörskontakt. Rustan har alltid med mig på listan när det händer nåt roligt (golf, vin- / ölprovning, events m m). Länge leve Rustan!!!


5 frågor och svar:

- Tror du dig förstå hur kvinnor tänker? Nej!
- Kan du jonglera? Ja, med 4 bollar.
- Har du haft gruppsex den senaste veckan? Nej, det var jä-gt länge sedan.
- Finns det något du ogillar x-tra mycket för tillfället? Ja, folk som utnyttjar systemet, så att dom som   verkligen behöver - inte får hjälp.
- Vad väger du just nu? 86,1 kg (utan en tråd på kroppen)

Gör inga dumheter som ni sedan ångrar, gör dom andra.
Hugh a lot, the Man, myth & concept Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0