Självdisciplin och beslutsamhet, baahh ?

Helgen är borta och liksom förra helgen blir det tyvärr inget extremt att rapportera. Stegen kom lite på skam eftersom min planerade golfrunda uteblev. Den nödvändiga biltvätten sköts till denna veckan. Panik och en sen kvällspromenad igår räddade åtminstone upp mitt stegsnitt.
Helgen har inte varit drogfri!! Konfirmation för min systerdotter och glada diskussioner med min Grekiske svåger fick mig på andra tankar, f-n också! Ni ser, här saknas nåt... Och nu:
- Sambon har åkt till huvudstaden och kurs i dagarna två så ställningarna skall hållas, puhh!
- Bilen skall storstädas för en ny väntar vid bilutlämningen på onsdag och då skall den gamla vara skinande, puhh!
Här behövs ett större mått av Självdisciplin och beslutsamhet annars kommer jag aldrig att lyckas. Är det nån därute som ruvar på ett knep, tveka inte - skicka det genast!

Dagens ord
Skärpning


Dagens fråga

Vem är hon och vad jobbar hon med?

Rätt svar längre ned på sidan.

Stegstatus 13:15
8042

Svar på frågan: Mara Carfagna, Jämställdhetsminister i Italien
Har dom det lite roligare därnere eller är det bara lite skönare att vara politiker i Italien?

However, ha de gôtt & hug's Mr T


Kommentarer
Postat av: Madde

hahahah ja jag säger då de:P snygg jämställdhetsminister..

2008-05-13 @ 13:56:30
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0