Vadvärk, orken tebaka & 135 fucking millions!

Som mina trogna supporters redan känner till, kämpar jag för att återfå min bortslarvade 6-pack, bli ett sexobjekt som alla kvinnor Beach 2008 trånar efter. Helt enkelt se ut som en grekisk gud och må bra av det. I den kampen deltar jag i en grupptryckstävling å nu kommer en utförlig statusrapport, läs och njut:



Mr T

Stegkorpen våren 2008 status 9/5
Tävlingsdagar kvar 29
Totalt antal steg i tävlingen ~2,73 miljarder
Fröken Leyla placering 11914 2 steg mer
Mr T placering  11915 (av 30994)
Killen Dick placering 11916 2 steg mindre (han är mig i hasorna den jä-ln)

  

Läste om en tillsvidare okänd person som kammat hem nästan 135 miljoner!! Kan föreställa mig själv med den Lotto-kupongen och listar några frågor med svar:
Hade jag gått till jobbet idag? Ja
Varför då? Jag gillar mitt jobb
Hade du gått till jobbet på måndag? Nej f-n heller, såå mycket gillar jag inte mitt jobb.
Vilken dröm hade du förverkligat? Jag hade öppnat den där mysiga restaurangen i nåt varmare land (kommer jag att göra ändå, men inte så snart).
F-n, har du inga andra projekt du skulle realisera? Jodå, ett hotellkomplex i Vietnam har varit på tapeten tidigare, det hade jag tagit tag i igen.
Vad hade ni gjort för pengarna?

Nu skall det ut och promeneras - Njut av livet, gör inga dumheter , tänk positivt & lämna in några Lottorader.
Hug's from the lost & only Mr T

Kommentarer
Postat av: Madelene

ja skulle betala av hela min familjs skulder och ta körkort =) hähä... och flytta till GBG.

2008-05-11 @ 17:42:56
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0