Bloggsorg, Fredag, helgtips och så vidare ...

Lunchtid Fredag 2008-09-19
Vi börjar med det tråkiga: Tyvärr har en av mina favorit-blogg-freunds lagt ner sin blogg och det känns. Min egen gnista att regelbundet återkomma med lite vanligt gnäll, svammel och spydigheter har falnat. Hoppas att jag kan hitta ett substitut där ute på webben nånstans ...

Fredag och det börjar dra ihop sig - veckans V75 och finfina lopp på Åby travbana med Åbys stora pris som kronan på verket. Sitter själv och försöker lösa gåtan ...

Tips 1
Här kommer mitt systemförslag för den försiktige:
Avd 1: 1,2,3,4
Avd 2: 5 Teaser Elegance
Avd 3: 2,7,10,11,12,13,15
Avd 4: 2 Super Lore
Avd 5: 6 L'Amiral Mauzun
Avd 6: 1,2,6,7,8,9,10
Avd 7: 1,3,10
Kostnad: 294 kr (588 rader)
Lycka till och här lämnas f-n inga garantier (ref. förra veckans tips)
Nä, nu skall jag ut å ta mig en nypa luft så att hjärnan funkar efter kycklinggrytan.
 
Hare ...

Fredag eftermiddag:
Haha, glöm första stycket - fick just se att M kommit upp ur katakomberna. Welcome back!

Denna veckan skall jag ta mig en tidig helg, tina upp en krabba och ladda för diverse helgaktiviteter.
Har ni inget planerat i helgen, gör nåt oplanerat & gött. Hug Mr T
Tips 2
Ut å plocka svamp vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0