Det är jag som är Ipren-mannen!

Till att börja med vill jag ge min fuckade tandläkare epitetet "Förra veckans skitstövel". Inflamation i munnen, hamsterkind och en hel-tes värk och han ger mig Noll, Nada, Zero behandling. Skall dit imorgon och funderar allvarligt på om jag skall ge honom en pungspark.
http://www.kalle.mbps.se/Sjuk%20humor/Mina%20filmer/www.kicken.com-karate.expert[1](1).mpg
Ipren - Denna fantastiska produkt! Utan dessa mirakelpiller hade min helg varit katastrof. Nu blev det inte så p g a ett ihärdigt knaprande och ett operativt ingrepp på eget initiativ (synål rakt in i inflamationshärden). Endast med hänsyn till känsliga personer, vill jag inte gå in närmare på själva ingreppet. Livet har i vilket fall blivit avsevärt mycket lättare efter vs före nålsticket. Hade gärna lagt ut en bild, men fann mig inte att ta en vid tillfället.

Lördagsgolfen blev en angenäm historia med fint väder och 35 p (=VG). Hade inte puttningen på 18:e varit så dålig hade en sänkning av mitt Hcp 12,8 varit given.
V75-bolagets resultat med facit i hand: 2 sexor och ett sextiotal 5:or och ingen blev rik denna gången heller. Nya friska insatser n:a helg. Tips för den som vill bli rik - jag kommer att lägga ut några spikförslag i slutet på veckan.

Helgens absoluta höjdpunkt kom igår då utlagda krabbgarn skulle vittjas. Stilltje, solsken, kaffe-termos och en gudomlig kanel-vanilj-krans från konditoriet i Gottskär - Himmelriket är nära. F-n tur att man inte är muslim och måste fasta i dagsljus.
 Dags för avfärd från Gottskär...
  
Den orakade filuren ovan, föreställer mig. Den glada gasten är lilltösen.

Hemfärd och (krabbgarnsrensning no pic's)

Åter i hamn efter en lyckad eftermiddag till havs.
Krabbgarnen bärgades och Elsie skickade med lite krabba, för mig att ladda frysen med. Hon är en mästare på att koka de monstren.
Note: Skall lägga ut lite närbilder på 700-grammaren när den landar på tallriken.

Skall se om jag kan få tag på en ny digitalkamera åxå - so far, bara mobililder & inte så kul.

Å så håller vi tummarna för Gais ikväll!!

IFK GöteborgmotGAIS


Dagens tanke - Är det riktigt jävligt kan det oftast bara bli bättre. Sköt om er & Hug Mr T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0