En blöt helg ...

Måndag och åter på jobbet. Tyvärr fick ni som följde mitt speltips inte några slantar på V75 i lördags. Spik 2 och 3 hoppade i starten och så var den dagen förstörd. Hoppas inte att ni satsade hela sparkapitalet, för vi kommer tillbaka med nya insatser och tips i slutet på veckan. Det krävs tålamod i denna sporten.
Lördagen blev en riktigt blöt historia, åtminstone här i Göteborgstrakten. Så blött att min planerade golfrunda på söndagen fick ställas in. Banan låg under vatten och aktiviteten fick styras om till en kantarellsafari istället. R, R & lilltösen hakade på.

Engångsgrill, korv, bröd & dricka samt diverse braatthapryttlar för själva svampplocket laddades i bagaget. 35 min resväg norrut (avslöja aldrig ett bra kantarellställe) och ut å leta. Småtjejerna var konstigt nog mer focuserade på att leta grodor än de goda gula.

Har bestämt mig för att testa det nyrenoverade gymet som ligger i närheten av mitt jobb. Det är dags att få lite definition på den bortslarvade six-packen och fas tre kan nu inledas. Ett klippkort rakt in i träningsmaskinsdjungeln!
Självklart kommer jag framöver att dokumentera träningsprogram, -lokal och -resultat.
  
Veckans erbjudande:
Om någon känner ett behov av att gulla, t ex med kattungar - finns 1, 2 eller 3 stycken färdiga för avhämtning vecka 39.
Allt som krävs är att ni tar väl hand om the cat /-s.

So far, no fear - Hug the one & only Mr T

Kommentarer
Postat av: Madelene

de finns väl kvinnor på byggarbetsplatser också ;) några enstaka :D hähä..



tack för kommentaren, du är så snäll!



kram!

2008-09-09 @ 20:51:24
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0