Gôtt de e helg iallafall!

Fredag och hela helgen framför sig. Hade en kanondag på jobbet idag och passade på att tvätta bilen när jag var ute för att handla fredagsfikat. Den svarta blir såå fin när hon är nyputsad. Nu är det bara sommardäcken som fattas sen är hon redo.

Hämtade upp lilltösen efter jobbet och fick som vanligt röja undan i köket innan det var ok att sätta igång med middagmaten. Känns hopplöst att komma hem till ett inferno varje dag. Inget kul att pyssla med maten idag heller, när 3/5 varken var hungriga eller sugna. Dom hade planerat att konsumera snacks istället. Nu fick det bli den lilla & jag i TV-soffan med varsin tallrik. Efteråt blev det fredagsmys, här också.
 
Hoppas det blir finväder i helgen så att man kommer ut på golfbanan. Känner att jag måste vara lite mer aktiv för att må bra. Tog cykeln till butiken för att köpa lite mjölk och det känndes bra, både för mig och miljön.
Skall snart komma igång med mina prommisar igen - saknar verkligen mina långa goa turer på Eriksbergskajen. Och vem vet vad som kan hända på kajen, jag har blivit överraskad förr.

Må väl därute, krya på er & gôtt! Hug's Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0