Into the bones

Satan vad det hugger. Fick ett eller ett par revben brutna i helgen "Cykelvurpa". Får nog titta till framhjulet, glapp i navet och den har varit livsfarlig länge. Har fått tid hos farbror Dr för en uppföljning på min g:a axelskada och skall nog låta gubben checka ribsen också. Senast jag vurpade hade jag hjälm på mig, idiotiskt nog hade jag inte det nu men ett par ribs är ju ingenting. Lucky me!

Pollenhelvetet har brutit ut men jag förlåter det. För Tussilago, Körsbärsblom och vanligt kvitter hjälper upp det hela.
Har f ö ett Japanskt körsbärsträd utanför kontoret - det slog ut i helgen - helt fantastiskt!

Till helgen är det bara tre veckor kvar till den traditionella Vår-Golf-resan (Polen). Den ser jag grymt fram emot. Skall bli spännande att se hur det går iår, med tanke på den fina starten på säsongen.

Imorgon blir det nog Dart & Quiz på Kvilletorget. Får se om L + R + U följer med denna gången. Hade iallafall varit kul att få ihop ett lag.
Arbetet flyter på och morgondagen bjuder på mappning av orobusta processer. Känn på den!

Tillsvidare, ha ett skönt liv, gör nytta och gôtt hugg MonsieurT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0