Norm, det är Jag

1. Har haft en underbar dag på jobbet idag.
2. Min avrpportering igår blev synad in på sömmarna. F-n dom hade käkat taggtråd till frukost! Se punkt 3
3. Eftersom jag inte är högsta hönset (utan nr 2) får man ta smällarna.
4. På det stora projektmötet idag - genomgång med högsta hönset. Det råkar vara en han. Som säger -Se här, om ni alla rapporterar som Mr T gjort blir allt bra. Bekräftelse är ungefär samma sak som GHB, tror jag. Har aldrig testat GHB men beröm på jobbet är väl som vilken drog som helst.

Sov gôtt & dröm sött Monsieur T

PS. Glömde ju säga att L + R + U och Mr T var på Quiz igår. Mr T och U vann tävlingen. 22 av 23 möjliga. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0