Dag 1

Måndag och första dagen på jobbet efter fem veckors semester. Dom flesta hade varit igång en vecka och den generella kommentaren är: - Det har inte hänt så mycket. Det kan inte jag säga precis. Fullt ös från inloggningen till hemgång vid femtiden. Lika bra det, om ett par dagar brukar man ha glömt bort att man har haft semester, eller?
200 olästa mail och 3 möten inbokade dag 1 är ungefär som det brukar vara när man tar en x-tra vecka.

Efter jobbet var jag nere hos optikern och hämtade mina nya glasögon, underbart! Denna gången fick det bli 2x enkelslipat, utan kompromisser - men ett djäkla bytande. Skall prova detta en tid och får se om det funkar. Annars blir det progressiva igen.

Kollade GAIS-matchen med ett 1/2 öga ikväll. Äntligen kommer det en tre-poängare igen. Tyvärr är det ÖIS som får bjuda till. Dom hade ju verkligen behövt poängen själva, men alla underbara GAIS:are blev glada.

Det andra 1/2 ögat fick en god vän som alltid är ett trevligt sällskap - filosofiskt flummeri eller hur det nu skall uttryckas. Trevligt sällskap iallafall! Vacker är hon också!

Gårdagens kommentar på golfbanan när 75% av Polen-golf-gänget var ute och spelade: Kan jag låna pengar av dig? Säger Mr H.
Note: Killen som gick med i bollen och fick frågan heter Clinton Dell (låter ganska tätt).
Clintons svar: - Han är min bror :)

Nu är det kudden som gäller, eller kanske lite facebook & sen go´natt.
Sov gôtt och jag skall låta min skyddande ande vaka över er, så att ni får en underbar dag imorgon.

Hug The Man, myth & Concept Mr T

Kommentarer
Postat av: B E A <3

2009-08-17 @ 23:54:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0