Okej, jag skall ...

Det dröjer lite med semesterbilder och skandalfoton från kräftskivan. Men frukta icke, det skall komma en hel del dokumentation från dessa event. En bekant (Mr S) har nog fått musfinger och jag tror det ligger nånstans 1200 bilder på hans dator. Detta skall brännas och levereras till Mr T inom kort. Själv har jag bara lite fjuttiga mobilbilder och jag tycker nog att 12 megapixel systemkamera med riktiga objektiv är värda att vänta på, eller?

Första jobbveckan gick med en rasande fart och nu är ångan redan uppe. Idag har det mest handlat om projektmöten och introduktion i det nya, som komma skall. Bilar som skall sälja in på 20-talet. Flummigt värre!

Igår plockades det ~4 kg kantareller och stuvningen var underbar. Skit att svamp är lite svårsmält, hade kunnat äta mycket mer ...
Nu finns iallafall ett litet lager färska, som när som helst kan laddas med smör i stekpannan. Asagott!

Det får bli mer plock till helgen. Helgen f ö kommer att bli grym för då råder jag själv i huset och då kan man köra gubb-spa (bastu, bubbelbad och hårdrock). Ooops, en öl blir det nog åxå.

Sov gôtt, lek inte för mycket med din kr... & gôtt hugg Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0