Semesterblogg fran Kroatien

Sitter med en iskall Pivo pa internetcafe i Rovinj. Efter min vanliga morgonpromenad akte vi till badstranden utanfor Rovinj. Tur att man har haft nara till vattnet, det ar stekhett. Resten av sallskapet ar nu och shoppar, jag klarar bara inte av att strula runt i affarer. Titta pa grejer och leta efter nat som faller i smaken, bara for att konsumera nat. Blä! Nä da är det f-n sa mycket bättre att sitta här pa ett välkonditionerat internetcafe.

Jag kommer säkert att lägga ut lite mer text och bilder när jag kommer hem.
Imorgon skall det bil en battur utmed kusten, typ heldagsutflykt. Grottbesök skall ocksa hinnas med innan vi aker hem. Det lär finnas en fin grotta bara nagra kilometer fran den plats där vii bor.
Igar var det sort grillpartaj ute pa gatan i den lilla byn, helt sjuk kul och sant händer bara inte i Svedala.

Ha det gött sa länge, hug the myth Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0