Upp bland molnen igen ...

Nya utmaningar, bilar bland molnen och överlämnande av det som ni kan handla om några år. Min vardag är rätt flummig - men jag älskar det! Har ju hållt på med detta i många år och varje projekt är en utmaning. Denna gången, lite x-tra eftersom - nu flummar vi på ordentligt. Bob M, släng dig i ......

Ja, det är ju inte denna, men om jag skulle avslöja något - måste jag döda er sen.
Helgen ser ut att bli en succé, vi får se. Men Kräftkalas blir det oavsett. Imorgon skall jag ut på svampsafari och jag bara älskar skogen. TYST, GRÖNT & SKÖNT!!!
Hoppas inte ni har för mycket problem, kassan är inte 100% ebb och att ni tar tillvara på varenda sekund. Livet här är alldeles för kort att slösas bort på dravel!
Hugg the Myth & only Mr T 

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Tack :)

2009-08-20 @ 10:58:08
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0