Nu skall vi vara djä---gt tydliga med det här!

Hemmafruar, här har ni mig! Mitt pass idag startade ungefär 06:20. Ni vet ... Dom vanliga bestyren:
- Ner å hämta GP:n som hamnar oläst i återvinningen 5/7.
- Kaffet har jag satt på innan GP:n, om huvudet fungerar.
- En knäckemacka på sin höjd, gärna makrillfilé i tomatsås och lättmajonäs på.
- 8 -12 timmar på jobbet men styr det mesta själv inkl lediga dagar & semester.
- Handla det nödvändigaste på vägen hem, för att få andrum.
- Pappa jag r skithungrig, när r maten klar? Chopp! Hade ju tinat lite kycklingfilé igår, så det rördes ihop lite marinad, grillades i ugnen å så på med pastan som var beställd. Här står middagen serverad kl 18:15 och jag lever än.
- Du, det r väl inte sås på? Gud hjälpe mig att jag körde den helstekt i ugnen denna gången. BTW, skyn blev underbar!
- Nämnas bör att alla lediga minuter ägnades åt disk, städ & vask. En sann hemmamor vet vad jag pratar om. Typ under tiden fågeln fick lida i ugnen fick jag mitt på klädsträcket, skåpsluckorna och övriga hyllplan.

- Utöver detta har vi botaniserat: MaffiaWars, FarmVille, YouVille, FishVille and You name IT-Ville.
- Babe jag läser inte för dig ikväll, r det Ok? Jag löser lite Suduko istället ... Ok, godnatt, puss!

Där r den kära ni, hugg The One, Only & Myth Mr T
PS. Hoppas inte föör många känner igen sig :( Den Samme Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0