2-1 och så vidare …

Detta måste vara ett rekord av något slag! Ligger i sängen och bloggar och har Sportradion i lurarna, fotboll Österrike - Sverige 0-2. Avbrott, nyheter och 2-1. F-n vi pratar inte fotboll längre - Reporäntan från 2 till 1%!!! Alla med mina förutsättningar, skrek av glädje förra gången Ingves gav oss 1200-1500 spänn mer i plånboken på just Reporäntan. Därefter spädde regeringen på med en skattesänkning som gav ungefär lika mycket. Nu har dom verkligen fått på sig spender-byxorna och skjuter till dryga tusenlappen igen. Faen, vi lever ju i ett rikt land, Hurra!!!

Nog om detta, det kommer väl sämre tider?


Läste precis Die alte blogg-freunds rader och har för första gången fått en utmaning (även om den var mycket diskret uttalad) "Åtta saker som folk inte vet om mig".

Här kommer den:
1. Jag gillar att teckna/måla och har aldrig fått sämre omdöme än MVG i ämnet.
2. Jag har aldrig stulit något av en kamrat.
3. Det finns inget äckligare än Bruna bönor och spyr nog momentant om jag skulle få in det i munnen. Mår tyvärr riktig illa, till och med bara av att skriva denna mening - då förstår ni?
4. Jag älskar verkligen dagar jag varit effektiv på jobbet.
5. Förra året tjänade jag c:a 600 000.
6. Min yppersta dröm när jag drar mig tillbaka nångång, är att förestå en restaurang i ett varmare land. OBS! Bara göra dom roliga sakerna.
7. Min målbild i livet har alltid legat ljusår ifrån vad jag rimligen kan uppnå.
8. Det finns inget på en kvinna som lockar mer än - vacker rumpa.


Nu var det gjort, ni vet så mycket mer om Mr T och jag ser fram emot nya spännande utmaningar.


Hoppas ni lever livet därute och att våren snart visar sin skönhet.
Hugg the T


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rackarns, missade tydligen dig i lördags på våran finkrog... en annan gång, snygging!

2009-02-16 @ 21:41:52
Postat av: Mr T

Det blev en "bulle" till Kville Biljard för min del. Lite öl, dart & biljard såklart! Vem vet när vi (okänd & jag) krockar ihop nästa gång? Hug the T

2009-02-16 @ 22:34:52
URL: http://monsieurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0