Är det vinter, vår eller bara en skön Söndag?

Vilket underbart väder! Igår låg det drivor med snö runt huset och på terassen.

Idag har solen hänsynslöst slaktat allt och floder av smältvatten glittrar. Stora sjok med snö har kanat ned för hustaket och vips! Nu är allt borta. 

Idag har jag bara slappat & tagit det lungt. Softat som mina tånårsdöttrar uttrycker det. Ligger å lyssnar på P3 Rock och laddar för finalen ...
Welsh Open
Snooker, såklart.
Har lite långsamma rörelser idag eftersom jag var nere på Kville biljard igår, Linköping - Frölunda på storbild & det gick ju bra. Passade på att kasta lite Dart i pauserna och axeln håller. Efter hockeyn blev det lite biljard också. Har ju faktiskt tävlat i pool på det glada 70-talet. Ibland kommer det fram igen, skitkul! Trodde kanske min äldsta dotter skulle dyka upp också, hon hade förvarnat mig. Nu blev det inte så tyvärr, men det kommer fler tillfällen. 

Pappa-spa får det bli efter finalen, sen mår jag som en gud ...
 
Suduku-Jacuzzi, bastu och lite hårdrock. Jälar vilken skön söndag!

Mr T
önskar er alla ett underbart slut på helgen och gôtt hugg och kram the Man, myth & Concept

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0