Det är inte jag som är Järnmannen eller hur man vänder nåt negativt till possitivt

Just det ja, veckan har börjat på ett allt igenom bra sätt. Måndagar är ju måndagar och nåt dj-skap brukar man drabbas av. Men nä, bara att man själv och andra är lite seg i kolan efter helgens övningar.
Possitiva saker som hänt de senaste dagarna:
- Axelhelvetet är röntgat och på bättringsvägen.
- Lilltösen och jag själv är på bättringsvägen, från hosta och bergodalbanemående.
- Jobbat på riktigt bra (inkl bra feed-back från chefer). Ojdå, jo det finns chefer och ledare som ger beröm.
- Golfresan till Polen är bokad.
Negativa saker som hänt mig de senaste dagarna:
- Hemokromatos-testet är det enda negativa som jag kommer på just nu - och det var ju possitivt.
- Nu strular blogg.se nåt helt kopiöst.

Sov gott därute och imorgon har vi väl ytterligare c:a 5 min dagsljus att se fram emot.
Hug the Man, myth & concept Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0