Ett Bungie-jump ut i singeldjungeln ...

Det har väl luktat en längre tid och oddsen för händelsernas utveckling kan inte varit höga. Förhoppningsvis kommer jag att finna mig till ro någonstans här i närheten tillsammans med vacker, aktiv hona. Gärna långbent, dansant golfare med sinne för humor. Förändring eller utveckling brukar i regel ha något positivt med sig. Men risk finns att man blir ett ...
 Text Miscellaneous Glitters - MySpace Layouts, MySpace Graphics
Av bilden att bedöma (senast det begav sig) är risken uppenbar, eller ...

Hursomhelst har veckan varit händelserik:
- Måndag och röntgenbilder på min skadade axel
- Tisdag och Bostadssökande
- Idag Onsdag, akut utryckning till febrig "lilltös". Viktiga eftermiddagsmöten fick styras om. 36,5 när tempen kollades, hrrmmm ...
- Torsdag och vem vet? Förhoppningsvis arbete hela dagen och avrapport av projektfinanserna. Möjlig bonus kan vara ett napp i min jakt efter praktiskt boende.

Dagens ord: Lyckan kommer inte av sig själv, man får jobba för den.
Ha ett underbart liv & Hugg Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Skickar härmed en lyckospark i bostadssökandet!

2009-02-05 @ 08:31:56
URL: http://lunenoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0