Ett vrak & lite Hi-Fi "Baby"

Jag hade precis suttit in mig och trivs 100% på min nya plats. ~5 veckor tog det och nu skall jag sitta på två stolar igen. Känn dig hedrad att få jobba i en kreativ miljö. Stylister, designers och ett gammalt helikoptervrak som grannar. Ja det är sant, ett riktigt fullskaligt dj-la helikoptervrak står 10 m från min 2:a stol.

Jag kan inte säga vad projektet heter men det är ett "pilotprojekt".

Firmans hemligaste vrår, där framtidens produkter målas upp på ritborden. Tack!
Min kondition kommer att få sig ett lyft dessutom, 1,5 km mellan stolarna. Tack igen!
Kan man dra av för slitna skor i deklarationen?


Vad tycker ni om min senaste ljud-pryl?


En Vega type 1001A Airmaster "Clipper Super" från en berömd gammal norsk tillverkare:

Min "Baby" är från 1951 och går på radio-tubes. En skönhet i mina ögon.
Sista modellåret och fabriken nedlagd sedan 1959, tror jag.

Huga, klockan är mycket och Mr T måste sova, Ni också. Under tiden skall ni ha de så bra och var försiktiga därute - Det finns fullt med stollar som ingen tar hand om. Hug the Concept Mr T


Kommentarer
Postat av: anna

jag ska snart ge ut adressen... ska bara fixa lite design först ;)

2009-02-18 @ 12:00:13
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0