Oj! En stridis

Gokväll alla blogg-tokar! Hoppas ni upskattar min nya profilbild. Jo, det är faktiskt Mr T. Något avklädd bild men jag hoppas verkligen inte den väcker anstöt på något sätt.
Måndag idag och min V65:a på Färjestad gick åt pipan redan i 2:a avdelningen. Nåja - Fru Fortuna har ändå ett litet gott öga till mig. Kan nog räkna upp 5-10 ggr som kunde slutat så mycket värre.
Gårdagen spenderades ute i friska luften och vilket väder! Tre timmar promenad och lite vilande i solskenet nere på kajen vid Eriksberg. Vilket underbart ställe!

Tittade in på "Villan" och fick i vanlig ordning se min bror sitta där med en av många singel-kompisar. Det verkar som om ALLA nyskilda samlas kring och bosätter sig just nånstans på Norra älvstranden. Vem vet? Jag kanske landar här också.

Nu får det bli bädden för en stridis som mig. Jag håller ett öga på er och håller mitt värn ...


Tillsvidare - Sköt om er och se upp för skurkar, egoister och bildrullar. Hug the 1 & only Mr T 

Kommentarer
Postat av: Tina

Ah, det är nåt visst med karlar i uniform! ;-)

2009-02-03 @ 08:28:26
URL: http://lunenoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0