Hejdå Harry!

Jag hade ambitionen att vaska upp i mitt förflutna här i bloggen men det gick som det gick med det. Ingen som ratade ett tema heller för den delen, så dåligt samvete - Nä, det har jag inte.
Harry min älskade, hejdå! Nu har du fått en ny familj. Tänk, vi hade 6 - Sex - Six - Kosi katter och den underbaraste blev kvar längst. Saknar honom redan och hade jag varit homo, så hade han blivit min livspartner. Suck, snyft och bööl. Finns det tröst därute i mörkret nånstans?

Denna underbara varelse tillsammans med min lilltös är de enda som verkligen visat sin uppskattning den senaste tiden. Det kan finnas förklaringar, men jag har ju ta-mig-faen försökt. Just nu skulle jag vilja sälja huset, åka till min kompis i Thailand och bara leva livet.

Träning och sånt:
- Träningskortet är ännu inte inhandlat men ...
- Jag har fått en inbjudan av en kvinnlig bekant som sparringpartner
- Vikten ~84 kg
- Axeln värker än - röntgen väntar
- Vill inte ens nämna den erotiska statusen
- Men annars är allt bra

Må väl därute och vi går mot bättre tider, tro mig tro mig ... Hug the Man, myth & concept Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0