Donnerstag idag?

F-n jag trodde det var igår ... Som det höll på!

Tur! Detta trädet stod inte på min tomt men det mullrade på rätt bra ändå. Jag gillar det dramatiska och stämmningen vid åskväder. Efteråt låg det en klar måne och dansade mellan mörka hotande moln. Tim Burton-stämmning så det bara viner om det!

Vin ja, jag lyxade till det igår kväll med en krabba, bubbel och lite annat gott tillbehör. Tyckte jag förtjänat det, efter:
- Fönsterputs (22 stycken!!)
- Städning av husets i särklass stökigaste rum (2 1/2 timma bara på det)
Såklart jag hade jobbat ihop till vinet & krabban, eller?

Ta hand om er därute, akta er för blixten & gött hugg, The Man, myth & Concept Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0