Nu är det nära ...

Fredag 09w27 och bara fem arbetsdagar kvar till semestern. Visserligen kommer dom fem sista bli chokade så in i he-te, men det är nära nu! Jag tänker ta 5 veckor på raken och får fixa rapporterna för 09w33 redan nu. Skall lämna över projektet till en kvinna i sina bästa år och antar själv nya utmaningar med produkter som skall bära in på 20-talet. Moln och dimridåer för de som ej är insatta.
Semestern ja. Jag längtar enormt efter mina dagliga morgonpromenader på 1-2 timmar i 25-30 graders hetta. Pälsen glänser när man är klar och dom gör grym nytta mot istret på min svällande buk. Dessutom läser jag mycket böcker på semestern, älskar det men får ingen ro övrig tid på året.
Så har såg det ut förra gången http://monsieurt.blogg.se/2008/august/plaster-for-sjalen-eller-ett-livsfarligt-liti.html . I just love it!

Har fått äran att vakta småbarn idag. En är min och den andre skall vi träffa i Kroatien senare i sommar. Inte mycket vakta faktiskt. Nintendo DS gör hela jobbet. Haha, en fantastikt bra investering! Lite mat, lite snacks & dricka. Thats it!!!

Skall reda ut morgondagens gåta, V75 på Halmstadstravet. Är ni på hugget så kanske ni kan få ett bra tips här imorgon före lunch.
Det har varit värre men kan bli mycket bättre & hug, Mr Thee :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0