Zwei tagen zurück! Dann wirt es ferie ...

Nu är vi där igen. Semestern kommer allt närmare och många flyter redan bara omkring på jobbet, pratar om vad dom skall göra under sina lediga veckor. Inte effektivt, men socialt. Själv har jag stått i som en jehuu för att få allt klart, innan jag tar ledigt. NU ÄR DET KLART! Så nu skall jag också glida omkring de två sista dagarna med min musarm & vara - SOCIAL! Fem veckor på raken och förhoppningsvis har jag glömt bort alla mina log-ins, så att jag får ringa IT-supporten och säga - Va faen, kan ni låsa upp min ID? Ha!

Den 23:e Oktober skall ni slå på TV:n, för då är Mr T med på Dobidoo. Kanske är detta mitt internationella genombrott och det får ni inte missa. Under tiden - Lek, lev & skatta. Hugg Monsieur T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0