Miss Omar

Har precis kommit hem efter en veckas jobb i Belgien. Hade nog lagt ribban lite högt för min workshop därnere denna gång. Projektpengarna blev inte färdigräknade på alla områden för tekniken fick hamna i fokus. Kan vara bra att lösa dom problemen först. Informationen, planeringen och kontakten med fabriksorganisationen däremot blev veckans höjdpunkt. Avrapportering till management på torsdagen - utan snygga Powerpoint-slider denna gång med förklaring: -Jag har f-n jobbat hela tiden! No time for fancy slides.
Eftersom alla (nästan) i mitt projektteam är intresserade av, biljard/snooker så passeade vi på att kora årets Champion 2009. Tisdag kväll 19:00 stod vi samlade vid "Stars & Bars" bardisk för lottning till kvällens Snooker-event. Själv spelade jag nog lite väl offensivt och åkte på däng i semifinalen av slutsegraren. Bart H från Belgien. En aktiv Carambole-spelare och värdig vinnare.
Nu är det midsommar, sillen, Jansson & Linjeakvaviten skall fram. U & E ville att vi skulle titta in, dom lockar med kräftor och annat gott. Vi får se ...

Mina unga damer har tagit egna initiativ (hmm) och vi håller tummarna att allt går bra - denna gången också!!!

Regnskurar, frisk västlig vind och det kan väl inte bli mer midsommar än så?
Ha ett underbart liv & gôtt hugg, Monsieur T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0