1-5 och tvättpaj ...

Har varit ute & kollat matchen Luleå - Frölunda och vad kan man mera säga än succe! 2 -1 i matcher och ...

Frölunda - Luleå
Scandinavium, Göteborg den 11 + 12 mars kl. 19:00

Kvartsfinal 4 + 5
... kan nog bli riktigt jobbigt för "knotingarna" från norr.
Jag låter nog som en sport-idiot och visst, mitt hjärta brinner lite x-tra för VF Hockey, GAIS och Manchester United.

Väl hemma efter matchen fick jag till min förvåning se att tvättmaskinen som jag startade när jag gick hemifrån, inte kört klart utan fastnat på ett sköljprogram. Nån - inte jag, hade tryckt in 10 kg tvätt och Bosch som väl klarar ~5 kg stoppar på moment of inertia. Mina 20 kallingar ligger där och paniken är nära. OK, jag hade ett par med elefantmönster ...

... längst in på hyllan - fan tur.
Hur skulle det sett ut annars - efter duschen? Du gumman, kan jag få låna ett par trosor av dig?

Vilket är värst? Det får ni avgöra ...
Sov gôtt & dröm sött, hugg the concept Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej snygging, hur gick det i quizen? Hoppas på att vara med nästa vecka! Kram!

2009-03-11 @ 20:54:25
URL: http://lunenoire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0