Jag är nog Sado, nej jag menar Macho....?

Haha, vi var nere på Kville & spelade Dart ikväll. Idag stod ett GBR, AUS & IRL-gäng på motståndarsidan. Ett mycket glatt och trevligt gäng. Dock 2 av 6 fick ge sig p g a för hög promille. Fear Factor torskade matchen idag men vi var glada ändå. Vi lyckades pricka en 14 pilars 501 i dubbelmatch = World class. För er som inte förstår Dart betyder det att du på dina första tre gör ex. 100 p. Din kompis gör 100 p på sina första. Du går in och gör 100 p på nästa tre. Han svarar upp med en hundring till. Nu återstår 101 och då kliver man snyggt på trippel 17 och röd bull.  Ibland händer det, men oftast inte.
Min gode vän M var på bästa humöret ikväll och nöp mig i bröstet. Straxt därpå säger han till min vän L - Känn här nu, visst står den? - Han (Mr T) är nog lite macho.... när han gillar sado såhär, iallafall. F-n jag dör av skratt!
S:t Patricks imorgon (idag) och dom hade redan börjat värma upp. Dublineers imorgon (hett tips för festa-sugna).
Natti-natti old folk's I'm fucking tired. Hugg a lot, Mr T 

Kommentarer
Postat av: Helle

ok.. nu har jag lite tid over och kan dessutom svara pa fraga 3;) Det ar regnigt i osteuropa...sa jag haller mig inne ett tag till.



min uppdatering kan jag bara glomma just nu.. har nationella prov att ratta i SV, EN och Matte.. och allt annat kul..



och mina loften... ar det ingen som kanner till.. men jag jobbar hart med dem :))



Halsningar fran Polen



Kram Helle



Cha,

1. Hur blir det med uppdateringar?

2. Löftena - är det nåt du jobbar på?

3. Har våren kommit till östeuropa?

4. Vi hörs, hug the T

2009-03-17 @ 12:45:27
Postat av: fyllekaja

Hej! Dina brillor.. har du fått tillbaka dom? haha

2009-03-18 @ 16:32:20
Postat av: Mr T

Fyllekaja - Nej - dom har inte kommit till rätta & jag saknar dom verkligen. Har du nåt tips? Vi hörs Mr T

2009-03-18 @ 23:04:17
URL: http://monsieurt.blogg.se/
Postat av: Anonym



Haha ber så hemskt mycket om ursäkt! Den ångesten kommer utan tvekan sitta i länge.

Dom finns på stället där dom "försvann".

Ha det fint!

2009-03-18 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0