Nedbäddad i töcken ...

Tjing! Har vi tur kommer min blogg gå att läsa även framgent. Tid för synundersökning och beställning av nya glasögon är bokad. Leveranstiden brukar vara 2 veckor och det känns som evigheter för en som inte känner igen folk eller kan se en puck på 2 meters avstånd.
Fick lurat med mig Mr R på Quiz ikväll. Vi bröt ihop efter 6 frågor & kastade pil istället. Faen så mycket roligare än att svara på meningslösa frågor om såpopera (tema TV, film & musik). - Vad hette hunden i såpan - Ääuurrrgh... Nej vi får komma tillbaka n:a gång när temat passar bättre. Aktuellt i nutid och generell allmänbildning, då är vi med i matchen.
Har tryckt i mig tre rostade mackor med makrill i tomatsås, toppade med majonäs - som kvällsmat med en kopp te till. Så nu blir jag nog 7% smartare imorgon.
Lycka till & ha ett skönt liv i vårsolen. Hug the T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0