Paus (1)

Inte precis vad jag önskat mig, men va f-n, TV-soffan här hemma får duga. Kanal 9 (i skrivande stund) Frölunda - HV71 1-0. Grabbgänget på jobbet hade andra planer för kvällen. - Hockey & Biljard kanske? Vi skall ut med lite kollegor från .be ikväll. - Nääe det går inte för min del, 1/2:an är i hôvvestan i tjänsten. Lite x-tra tråkigt att jag inte kunde hänga på ikväll eftersom en av .be-kollegorna har varit champion i biljard och det hade varit kul att testa hans förmåga. Det skall snart vara slut med 1/2:ans Sthlm's-turer så det öppnar sig lite möjligheter på onsdagar framöver. Bra! Quiz, Dart & Biljard = Onsdagar.
Paus slut & Heja Frölunda. Gôtt hugg the Man Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0