Pères Trappistes

                              
Sitter hemma efter en jäktig dag på jobbet. Har nog gått 1,5 mil mellan olika mötesrum idag. Bra, gratis motion och vem f-n skulle köpa sig ett träningskort endast för löpband & stepmaskiner? Inte jag iallafall. Jagar iväg till lilltösens skola för eftermiddags-droppin. Det fick bli en Kärleksmums & kaffe. Precis vad jag behövde, lite snabba kolhydrater.
Chimay! Denna gudagåva, eller som det står på ettiketten Pères Trappistes - Belgisk munkkonst och makalöst gott. Har korkat en av de 16 som min gode kollega från .be varit snäll att ta med.
Oj shit! Klockan går och jag tar inte bilen ... Hejdå och nu håller vi alla varandra i händerna och säger efter mig.
- GUD, låt Frölundas puckar rulla in i målet fler ggr än HV's. Tack!!!
Det blev andligt idag och hug, The Man Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0