Milda vindar & rötägg

Men vart är vi på väg? Plockar lite rubriker från Aftonbladet idag. Var det bättre förr eller är bara bevakningen så mycket bättre idag?

  • 15-åring förförd av prästen
  • Förnedrad av polisen
  • Lärare tejpade för munnen på 6-åring

Konstaterar bara att det finns skitstövlar i alla yrkesgrupper.
Avslöjande om skyhöga löner, bonusar & pensionsavtal haglar i media och moralen har vittrat långt in i sosseleden. Nej tacka vet jag Zlatan som stolt visar upp sina Ferarris och cashar ut 430000 SEK/dag. - Avundsjuk? Ja, lite!

4 dagar till premiär i Allsvenskan och ÖIS - GAIS. Hoppas verkligen att GAIS tar hem detta. Min kollega kommer annars att bli odräglig och jag får förmodligen ta några VAB-dagar för att slippa förödmjukelsen på jobbet. - Nä, skojar bara!
Kanadagässen skriker i sin flykt över takåsen här hemma - dom höll på att skrämma skiten ur mig när jag tog mig en nypa luft på terassen. Bra  - ett säkert vårtecken.
Ha det gôtt och alla är goda tills dess motsatsen visas. Hug the 1 & only Mr T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0