Veckans tips och Frölunda Indians

Helg, lördag och åter dags att bänka sig framför storbilds-TV. Kvartsfinal 2 mot starka Luleå och jag hoppas verkligen inte torsdagens scenario upprepar sig. Jag genomled 2 perioder och 5-0 till Luleå, sen gav jag upp. Det fick bli Biljard istället och det gick riktig bra. Kvällen räddad.
Nä, denna gången får ... 

... spela hemma och här är VF svårplockade.


Kan varmt rekommendera alla Hockeyintresserade utan biljetter att komma till http://www.kvillebiljard.com/
Och skulle det gå åt pipan, kan man alltid trösta sig med lite biljard.

Nu till dagens tips:
V75 på Mantorp idag. Spelstopp 14:00 så det är bara att dra på sig ytterkläder och ta sig en lördagspromenad ner till ATG-ombudet. 216 rader = 108 spänn + inlämningsavgift. Lycka till!
Avd 1: 1,2
Avd 2: 1,6,10
Avd 3: 4
Avd 4: 2,6
Avd 5: 1,3,5,8,11,15
Avd 6: 1,4,7
Avd 7: 4
Har en känsla av att det blir mycket Björn Goop och Åke Svanstedt idag, vi får se.

Nu skall jag ta med mig en kall öl och ett korsord å sätta mig i bastun en 1/2-timma. Sen skall travet lämnas in och vi får se om Mr T lyckas göra er rika. 18:15 i 4:an för er som vill följa loppen.

Tillsvidare får ni ha en skön helg och gôtt - Hug Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0