What a Day!

What a Day med possitiv knorr!
Nu sitter jag hemmma efter en mycket trevlig kväll tilsammans med mina underbara dartvänner. Eftersom jag dragits med en axelskada i nästan ett ½-år har det inte blivit någon Dart och därmed inte heller så stark anledning att kuska runt på diverse pubar och andra spelställen. Härre dj-ar vad fel tänkt ! Det är ju underbart att bara träffa dessa, precis som jag själv, icke perfekta, goa gamla kompisar. Ikväll kände jag att - fy fasiken vad vi hör ihop. Sedan mitten på 80-talet (25 år!!!) har vi tränat, spelat & strulat tillsammans. Dessa vänner vet jag verkligen att -Dom ställer upp. Kville biljarden var på sitt bästa humör och "knökat" till sista plats . Onsdags-Quiz = fullt hus och Fear Factor (vårt lagnamn) fick också gympa de grå cellerna. Fattar inte att jag glömt bort titeln på Ulf Lundells 2:a roman. Den 1:a satt momentant men nr 2? Nä det blev bara en lam chansning på "Vinter i Paradiset". Men att ICA-Stig i reklamen varit med i Nationalteatern, den klippte jag. Sömnen - hur fasiken kunde den raderas ur minnet? Att "The Rocket" är smeknamnet på Ronnie O'Sullivan (Snookerfantomen) är ju bara en självklarhet eller straffspark för mig som inte missar någon av de stora turneringarna. Ja-ja eller nej-nej, nån seger blev det aldrig men top tio får man ändå vara nöjd med. Hursomhelst, attans kul var det.
 
Jobbveckan har varit grymt effektiv & bra så här långt. Har haft ett par riktigt tuffa dagar med avrapporteringar i ledningsgrupp och andra diverse fora, mötesfyllda dagar och ändå fått jobbet gjort, den ena projektleveransen avlöser den andra och i stort sett, grönt ljus hela vägen. Är det flytningar det kallas - I just love it!

I övrigt:
• Inget napp i mitt sökande efter ny bostad
• Väger idag - endast iförd kallingar 83,4 kg
• Kände våren idag (på lunchen)
• Fick ett SMS av min dotter ikväll där hon säger att hon älskar mig (det kommer jag inte ihåg när hon gjorde senast = värmde mycket!!!)

Nu skall mannen, myten & conceptet Mr T - sova. Hoppas ni därute får sköna drömmar och vaknar fulla med energi till kvittrande fågelsång och solsken imorgon. Hug the T

Kommentarer
Postat av: Anna Lilith

vilken söt dotter..... <3 bra att hon har dig!

2009-03-05 @ 09:18:29
URL: http://wargaflicka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0