Det blir för mycket ibland ...



Allt just nu överbryggas av att en mycket närstående person, nyligen avlidit. Känner en enorm saknad och sorg i att vi aldrig mer får; fira jul, ses på kalas, påskmiddagar och smyga ut för en rök när stojjet är som värst. Denna generösa, kravlösa och godhjärtade människa kändes som min själsfrände på något sätt och jag måste själv sörja honom (varför?) eftersom vi inte har formella blodsband. Fick idag också beskedet att urnan skall sättas när jag befinner mig i Belgien. Detta tog styggt på mina känslor eftersom jag absolut hade velat vara med att hedra hans minne vid detta tillfälle. Inte minst för att visa min akting till denna person för hans änka. Innerligt hoppas jag att jag kan besöka "en plats" i framtiden, där jag i lugn och ro kan minnas honom - som jag minns honom och få ut min sorg.

1. Jag har inte bloggat på mkt länge
2. Skriva hjälper
3. Golfen i Polen var fantastisk (bilder kan komma)
4. Formbarometer 1-10: -3
5. Det har hänt massor med possitiva saker också men jag orkar bara inte, just nu ...

Mon dieu, hug & adieu, Monsieur T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0