120 Tradulan och nu får det vara bra ...

Jobbar på med planering och div projektbundna blåljusutryckningar. Skall jobba hela nästa vecka i Belgien och ser fram emot 1-2 röda Chimey på Celtic Tower's.
Idag lägenhetsvisning på Kvilletorget (grymt läge och 64 välplanerade m2), VF-match och hemmaröj. Imorgon kommer mäklaren och man vill ju inte ha SMINK PÅ ALLA SPEGLAR!!! Livet är inte lätt alltid :(

Jag har slut på mina Tradulan (120 st) så är det nån som har nåt bra smärtstillande hemma, tveka inte - RING!
Drog i mig 2 x 400 mg Brufen & 2 x 1 g Panodil och blev helt slö. Värken la sig men jälar va trött jag blev. Nu e de kudden som gäller.

Kommer nog att boka en resa till Asien för axelns skull i vinter, annars blir den nog stelopererad :)
Hugg alla vänner och gör någon glad imorgon. Du får 100 ggr tillbaks, Mr T (The concept)

Kommentarer
Postat av: Helle

Hej på dig!! Kanske du ska hoppa över smärtstillande och prova massage.. punktmassage. Det låter inte så nyttigt med allt du stoppar i dig. Det finns många ställen på kroppen där man kan lura nervbanorna.. Ha det gott

Kram Helle

2009-11-20 @ 21:43:37
URL: http://sockerpaprika.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0