4 r o k, hmm?

Jaha, då har man varit på visning då. 4 r o k på Kvilletorget. Det finns mycket känslor när man funderar på ... Kan detta verkligen vara jag?
Short summary:
- Läget 100% OK
- Plastmattorna som luktar freoner och 70-tal NOK
- Toa x 2 inklusive bad. Vet inte vad jag skall säga här eftersom jag nu har bastu, bubbelbad och 2 x dusch/toa. Känns lite jobbigt va? Va faen, vi har en gubbklubb som bastar regelbundet. Kan vara en lyxfälla med en egen?
- Rummen var ju fina å så men jag känner att boendekvaliten tar ett rejält steg tillbaka. HJÄLP!!!

Delar av badrummet idag, suck!
 

Andra delar av badrummet idag, suck!!



Delar av terassen idag, suck!!


Min Baby, suck!!!


Infravärme en höstkväll, det är inte heller fel!


Eller så åker vi till Turkiet 3 ggr om året å skiter i fasadmålning, snickerier & buskklipp ...


Jag måste bestämma mig snart, frustration!!!

Kram mina vänner, gör inget förhastat & gôtt hugg Mr T


Kommentarer
Postat av: Kerstin Ohlsson

Oj vilket fint hus du har, jag förstår att du har ett riktigt dilema om hur du ska göra, det e ju ett stort beslut du ska ta, men jag önskar dig lycka till vilket beslut du nu än tar.

Ops, jag höll på och glömma en sak, fasen va bra du klär i hatt ^^ hehehehe =)

2009-11-07 @ 00:36:37
URL: http://mammabjoorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0