2 x Separationsångest?

1. Ja livet är inte alltid lätt, som ni vet. Sitter å grubblar på om jag skall behålla huset själv, eller skaffa mig en 3:a och få ett bekvämare liv. Åka till Thailand & Turkiet 3 ggr om året eller slita & dra med nåt man älskar? Orkar jag hålla reda på 1500 m2 trädgård och 180 m2 hus + 120 m2 terrass, garage & Carport? Älskar verkligen huset men f-n, jag behöver nån som hjälper till!

2. Har fullt upp på jobbet att lämna över min Baby, projektet alltså - till andra. Får en känsla av saknad och föräldraansvarsfeeling när man slitit ett par år med något och sedan lämnar över. Utöver detta har min chef, utan att tänka efter, gett mig en roll som verksamhetsutvecklare under en tid. Detta i kombination med nya utmaningar i form av framtida bilkoncept (som jag verkligen gillar). Jag får nog ta ett snack med bossen! Jag är mer focuserad än så.

Kul info till mina trogna läsare? Tror inte, men jag måste få ut det! :)
Hoppas att jag själv och ni blir starkare, lyckligare & gôtt hugg, Mr T

Kommentarer
Postat av: Tina

Hur du än gör, så kommer du att göra rätt. Skaffa koloniträdgård om abstinensen blir för svår! Eller kom ut till mitt torp, där finns det att gräva, kan jag lova dig...



Håller på dig i alla lägen, hoppas att vi kan ses snart, har rätt fullt upp just nu men det kan vi lösa. Kram!

2009-10-07 @ 22:15:03
URL: http://lunenoire.blogg.se/
Postat av: Hilea

Ja jag brukar få väck det ganska snabbt... känns bättre redan, men Blogaward känns än väldigt långt borta...

2009-10-08 @ 07:17:08
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Kerstin Ohlsson

Det e alltid svårt att skiljas från något, men när jag sålde mitt hus, så kändes det asjobbigt, men upptäckte ganska snart att det va så skönt att slippa allt arbete som jämt hängde över en, och faktiskt ha tid över till annat, utan att behöva ha dåligt samvete över allt som inte blev gjort. Sen visst saknar jag det ibland, men vill inte ha tillbaka det. =)

2009-10-11 @ 22:31:22
URL: http://mammabjoorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0