Good morning ....-...

Härligt mulet och blåsigt idag! Sitter med en Java och planerar för svampsafarin idag. Brukar åka en bit från stan så att man inte behöver snubbla på andra botanister. Skog, mossa, lugn och frisk luft! I just love it!!!

Läste några roliga rader på en av mina favvobloggar:

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i
tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder
då han ropade: "Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?"
"Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...

Haha, inte denna gubben. Tvätta kan jag.
Sköt om er, gör inga dummheter som ni ångrar utan gör dom andra. Hugg the one & only Mr T


Kommentarer
Postat av: Catwoman

hmm.. hur fasen vet du hur jag ser ut??? hah!!



tack för dina råd ;)

2009-09-28 @ 00:11:44
URL: http://www.metrobloggen.se/catwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0