Muskelvärk!

Har jobbat i trädgården! Törnrosa-slottet har fått en liten fraishör. Det kommer att behövas många timmar till för att känna sig nöjd men nu har jag gett mig f-n på att det skall bli gjort. Musklerna värker, kan nån komma hit och knåda dom?

Jag har ju lovat tips för er som vill bli rika, så här kommer det!
V75 idag på Färjestadstravet
Avd 1. 5:an spik
Avd.2 Häst 1, 3, 5, 7
Avd 3 Häsr 6, 14
Avd 4 Häst 4, 6, 7, 8, 10
Avd 5 Häst 2, 7, 9, 11
Avd 6 5:an spik
Avd 7 11:an spik
Inalles 160 rader (80 kr + inlämningsavgift)
Lycka till & jag gör allt för mina bloggvänner, som vanligt.

Ha en skön helg & se upp för bilbränder, hug the Man, myth & Concept Mr T
 


Kommentarer
Postat av: Kerstin Ohlsson

Nice trädgård, bra jobbat =)

2009-09-26 @ 15:22:27
URL: http://mammabjoorns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0