Äggad till 1000

Nu jä--ar har det blivit Påsk igen! Grattis alla lediga människor (d v s vi som är lediga)! Tyvärr är inte alla det, av olika anledningar och jag vill inte gå in närmare på det, för det skulle ta för lång tid att förklara.
Själv däremot är jag ledig t o m tisdag och jag tänker njuta av den maximalt ...

1. Äta massor med ägg
2. Käka inlagd sill (som jag nyss gjort själv)
3. En nubbe till det kanske
4. Hålla mig så mycket som möjligt i sängen, hehe. För det här dj--la påskvädret går väl till historien!

Hur ni än nu har det med ledigheten, så se till att hålla era kycklingar varma i Påsk! Hugg the Man, myth & concept Mr T 




Kommentarer
Postat av: hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 @ 09:38:08
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: hilea

Tack så mycke=)

Trots att det är en snäll häst man håller på med så kan även saker hända, men jag har respekt men är inte vidare rädd av mig. Men skulle aldrig utsätta mig för något där jag vet jag skulle kunna ramla av. Så det är lite lugnare med hästen nu iaf)=

2010-04-15 @ 07:48:40
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0