Jag skall nog fundera mer på det här ... Suck!

Mahh ... #1 Dagen efter semestern är avklarad, no problemas! Faktisk riktigk kul?! Lilltösen, DGK & hennes son och jag själv kom hem från Kroatien i måndags, det var inte lätt att åka hem. 100, 200 eller 300 mm vatten.se? Jag vet inte, men blött har det varit. Augusti, är inte det en sommarmånad?
Bossen har inte kommit till jobbet än men affären Geeley är i hamn och det betyder nog Kina för min del. Lillgumman frågade mig häromveckan och sa. - Du pappa, du blir väl inte borta mer än en vecka va?
Suck! Livet är inte lätt alla gånger.

Listan:
Vikt: 88,9 (IG)
Hcp: 13 (IG) Dessutom är jag vänsterhänt, färgblind och småbarnsförälder. Suck 2
Hårfärg: Gråare (G)
SMK på en skala 1-10: 3 (IG och lowscore för 2010)
Ögonfärg: Azurblå med inslag av allergiröd (IG)

Som ni ser har jag inte mycket possitivt att berätta & jag sitter å grubblar på - Om det funkar? - Hur mycket skall jag satsa o s v.

Kör lugnt, vattenplana inte & hugg thee only Mr T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0