Död, men mår fruktansvärt bra!

Cha Bloggfreunds!
Det här har inte varit Sveriges intressantaste Blogg på det sistonde = DÖD - MEN som Tony Erwing brukar säga. Ni gjorde allt - MEN! Det var ingen Tango, Rumba eller va f-n det nu heter?
Känner f n inte något större behov av att skriva om mitt liv, det är föör privat. Vem vet? Dessutom, Mr T är ju inte helt inkognito längre heller.

Till Er som fortfarande läser, vill jag hänvisa till FB och hoppas att vi kan hålla kontakten ändå.

Dagens lista
Vikt: 86,7
Längd: 191 cm
Ögonfärg: Blågröna med inslag av azur
Hår: Råttfärgat
Sexmättnadskänsla (på en skala 1-10): 8,3
Sexpack-status (på en skala 1-6): 2,2 men bryr mig inte
Lyckorus (på en skala 1-10): 10

Med dessa korta ord vill jag starkt rekommendera:
- Låt inte känslorna svalna
- Bli vän med din kropp (2,2 är f-n inget vidare)
- Ha mycket 6

Vem vet när Mr T kommer tebaka, men tillsvidare får ni ha ett underbart liv därute och se upp för stållar i snömodden & gôtt hugg Mr T





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0