Blixtar å dunder, magiska ... Del 2

Snön yr och termometern visar på -11, men ...

I min värld stormar det, stickan visar på +25 och 2010 har börjat på ett fantastiskt sätt. Jag har haft två lugna dagar på jobbet och plockar ut en x-tra semesterdag på torsdag för mitt ego. Te, varma bad med olja, levande ljus och röd-tjut passar utmärkt för årstiden - Vinter är gôtt ibland!
Äntligen börjar jag hitta tillbaka till mig själv igen och mitt motto håller bra "Se framåt, livet är för kort för bister historia".
Var på en liten "Tjejmiddag" idag, hemma hos lilltösens kompis. Knytkalas med kycklingklubba, risotto med parmaskinka och sallad samt pytt på rotfrukter. Mums och jag tror jag föredrar tjejmiddagar framför herrmiddagar för tillfället. Det blir mer vettigt snack iallafall. Mycket trevligt & Linda är som vanligt proffs på att ordna dom små detaljerna. Hade hon inte varit upptagen - hade jag lagt in en stöt! 
Med dessa korta rader vill jag be alla bloggfreunds:
1. Stanna inne, det är svinkallt ute
2. Tänk med hjärtat
3. Förlåt
Hugg den ende och man Mr T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej jag vet inte hur jag ska säga detta lr om jag överhuvudtaget ska säga något alls. men jag kör på ändå. Jag har ju förstått att du e förälskad i nån, och jag grattar dig till det samtidigt som jag beklagar det, jag vet att du tänker nu hallå lr vad snackar hon om, men jag måste erkänna att du haft en varm och nära plats i mitt hjärta ända sen jag träffade dig, det har du fortfarande, har aldrig glömt dig, men va fan. jag e glad om du vill träffa mig och fika lr vad som helst,Kram och lycka till =)

2010-01-07 @ 02:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0