Ett halvt liv utan långkalsonger, oh my God!

Va e de nu då? En sån jäla rubrik! Snubben är nog helt korkad - men det är sant. Fick order innan helgpromenaden att ... Se till att ta på dig långkallingar, annars fryser du bal...na av dig.



Sagt och gjort - mina första på 23 år inhandlades på Coop Backaplan (enda affären som var öppen vid tillfället). Helt makalöst att jag kunnat leva utan detta plagg så länge. Nu däremot känner jag vilken underbar värme och energi dom ger mig. Senaste veckan har jag bara blivit kärare & kärare i dom, så ... På shoppingrundan idag fick det bli:
1. Ett läckert underställ från Stadium.
2. Jeans & Tröja på JC
3. Badolja från Kicks
Haha!! Antingen bejakar jag min kvinnlighet eller så är min manlighet i fara :)
Sitter å lyssnar på min favoritstämmningsmusik, grymt bra e de!  
- Shine On You Crazy Diamond
- Wish You Were Here
Pink Floyd såklart och nu mina vänner skall Mr T göra det som vi alla måste göra - Nana kudden!

Hugh the Myth, man & concept Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0