Hurra, jag har flyttat in ...

                                          

Tjugohundratio har redan bjudit på överraskningar långt över mina förväntningar. Ta bara en sån sak som mina långkallingar "Hurra jag har flyttat in ...". Nu skall jag aldrig släppa taget om dom. Sen den dagen jag skaffade dom har jag mer eller mindre bott i dom (eller flyttat in ... om ni vill). Dom är mjuka, varma & gosiga. Fattar fortfarande inte varför det skulle ta 23 år att skaffa dom.

Jämn vecka innebär att lilltösen är hos mig och att allt skall fixas enligt givna rutiner. Det blir inte många minuter över och idag hade jag dessutom en storhandling att klara av.
Middag för mig själv, lilltösen + special invited guest stod på programmet efter det. Kan det verkligen gå? När man jobbar 8 timmar, slåss med en massa folk i affären (där gick drygt 1 timme), plockar disk & hänger tvätt.
Jo för f-n, klockan 19:48 står allt serverat och Mr T har en puls på 150 ungefär. Tur att jag tog i lite extra denna gången! Tre vid middagsbordet blev till SEX. Äldsta dottern, hennes kompis + x-tra special invited guest å så blev vi 6. Bara kul och visst är det trevligare när man sitter några stycken runt bordet. L du räddade mig idag, tack!

Udda veckor går lite mindre på rutin och helgen som gick var helt underbar, mer sånt!

                                                 
     
Mer snö & kyla väntas till Götet men vad gör det? Våren är snart här - Blunda, ta en frukt & Gôtt hugg Mr T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0