Chengdu here I come!

Det hela går med en rasande fart. Har redan varit på två seminarier, blivit informerad om vad det innebär att jobba som/i international service o s v. I Augusti får jag svaret om det blir av, men det luktar kinamat - lång väg.
Huset, barnen och många andra frågor är sånt jag får bearbeta under tiden. Fyra veckor semester skall jag iallafall ha och då kan jag ligga på en strand i Kroatien, göra mina morgonprommenader, tänka till & fundera.
Hur som haver tänker jag nog ta chansen och lära mig en ny kultur och ett nytt språk. Starta ett nytt liv, kanske gifta mig o s v. Barn? Det har jag redan tre underbara, så det tänker jag inte skaffa fler :)
Det lär iallafall inte finnas nårra problem att få tiden att gå här nere - 11 miljoner invånare som mer eller mindre lever/bor på och runt gatorna, myriarder av restauranger "hål i väggen", kareokebarer m m. Skapa network och umgås är en gyllene regel för att må bra här, så det är bara att hänga på.

Själv har jag satt målet att lära mig Mandarin och bli en medelgod Snookerspelare. Kina kommer bli land No. 1 på det också - inom 10 år. Chengdu Sky-line är från 2008 - Idag är det minst 10 skrapor till!!! Det säger lite om utvecklingen här, otroligt. Dessutom hade dom en earthquake (2008) 7,9 på Rischter. Ingen märker eller ens talar om den idag.

Det här mina vänner är en kort lägesrapport och nu till listan (som jag själv ser på den):
Längd: 191 cm (VG)
Vikt: 91 kg (G)
Ögonfärg: Blågröna med inslag av azur (G)
Hårfärg: Fortfarande råttfärgat men med väl synliga silverstreck (G)
Magrutor: Nä dom syns inte längre (IG)
Sexmättnadskänsla på en skala 1-10: 8,9 (MVG)

Ha det nu riktigt bra därute, se upp för frisläppta livstidsfångar och hug a lot - MrT

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!

2011-07-19 @ 19:51:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0